Тоа со трубите...


Ми дојдоа вчера двајца Мексиканци на гости. Требаше да земат нешто од кај мене дома, им понудив јас кафе, кафето премина во пиво, пивото во повеќе пива... и така. Се запивме што се запивме, а јас дека сум весељак во душа, по некое време им пуштив циганска музика. Фрчи Есма на цел глас, качени мексиканциве на столици се дерат Чаје Шукаријеееееееееееееееее, Калашњиков, Месечина...

По некое време, си викам ај да не претерам, и им викам ајде сега пуштете нешто мексиканско, некој маријачи ово оно. А едниот од нив ми вика: "Неееееееееее, дај пушти нешто друго како ова со трубите, нешто на што правите живели кога седите со друштво".

Рака на срце, не прави разлика меѓу циганска и турска музика, сите музики кај што има завивање му се арапски, али сепак... дај тоа со трубите. Хех... како слатко се изнасмеав.

CONVERSATION

0 comments:

Back
to top