Политиката и ИТ


Новата Web 2.0 технологија ни овозможува чуда. Еве на пример, мене сабота вечер не ми се спие, си пишувам јас блог пост, и оп вие го дознавате и го читате тоа, одозгора на се преку интернет!!! Страшна работа. Јас овие благодети на модерната технологија сега за сега ги користам за да се правам важна. Имам блог замисли!!! Некои други попаметни од мене ги користат за сосема други цели. Некои прават бизниси, продаваат памет, се промовираат, шират бизниси, се збогатуваат... и успеваат. Не е заебанција.



Откако инернетов се покажа како успешна алатка за правење пари, политичарите се запрашаа: "Ако можат бизнисмениве, зошто да не можеме и ние?" Апсолутен пионер во ИТ политиката е Howard Dean. Howard Dean е американски политичар кој што во 2003 година имаше претензии да се кандидира за американски претседател. Типот почна да води свој блог, на кој што ги информираше симпатизерите за своите планови, платформи, случувања, митинзи... итн итн итн. Иако не успеа да стане кандидат за претседател, направи револуција во која политичарите сфатија дека не само што не смеат да ја потценат ИТ технологијата, туку мораат да ја искористат најдобро што можат.



Најдобро, ама во буквална смисла на зборот, ова го сфати Обама. Обама за својата кампања не само што имаше цел тим одговорен за деноноќно блогирање, туку имаше цела social networking мрежа, на која што, исто како што правите на фејсбук, може да се регистрирате, да склучувате пријателства, да отворите сопствен блог на кој што може да пишувате колку е Обама цар, да креирате настани, да им соопштите на другите дали ке присуствувате на тие настани или не, да каните луѓе на настани... Меѓу другото, сите членови на таа мрежа имаа и можност да донираат пари за кампањата на Обама. Кој колку може и сака. И така паметниот Обама собра пола од вложените 800 000 000 долари за неговата кампања!!! 400 000 000 долари собрани од донации!!!



Е сега после овој вовед ајде да видиме како нашиве се снаоѓаат со новиве технологии. Бидејќи сме далеку од персонални блогови на политичари и платформи за колаборација, ајде за почеток да ги погледнеме како изгледаат веб страниците на најважни политички фактори во државава на еден ден пред избори.



1. ВМРО-ДПМНЕ




Страшен маркетиншки трик. Морам да им честитам на момците што им текнало ова и да признаам дека многу сум пријатно изненадена.



2.СДСМ



No comment.


3. ДУИ




Не разбирам што пишува, веројатно е предизборен молк, ама самиот факт што сајтов има адреса http://www.aliahmeti.org/ говори за себе. Кај aliahmeti, па и .org!!! Брееееејјјјјјјј...



4. Брат Љубе




Го уапсија, го ослободија, се кандидираше за претседател, испадна од прв круг... а сајтов уште му е во изработка.



А вие уште им се смеете на типците што се јавуваат на корисничка поддршка во интернет провајдерите и викаат хочу да купим сајтове, ево рецимо 5 сајтова... Абдаливе не знаат еден обичен сајт да администрираат, а не па широкото население да е ИТ едуцирано.

CONVERSATION

3 comments:

Ilina said...

Jovance, moram da ti kazam deka mozes da ocekuvas na Facebook da dobies pokana da stanes prijatel so MVR....Nemoj da vikas deka nie ne gi koristime blagodetite na internetot...I am watching you :)))))))

Bojan said...

Izgleda ke treba da se poceka za da se stane prijatel so MVR na Facebook povtorno :)
http://utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=A11ACB3DA3B59546B8FC53F04F8C8A0B

Aleksandar Balalovski said...

л у д а с и :))

ретко добар блог имаш. Постов ме изнасмеа, особено ова

„Го уапсија, го ослободија, се кандидираше за претседател, испадна од прв круг... а сајтов уште му е во изработка.“

:))))))

еднаш во сплит сакав да се направам џек пред едни германки и им реков „gutten nicht" (ова како бонус ти го пишам) ;)

епа, гутен нихт.

Back
to top